Milan Schnorrer, 05.06.2015

4 dni do finále - Kto všetko sú finalisti The Loyalty Awards 2015 v Londýne spolu s programom GOPASS?

V Pricewise odpočítavame dni do veľkého finále – ceremónia udeľovania cien “The Loyalty Awards” sa uskutoční večer 9. júna v prestížnom Grosvenor House v centrálnom Londýne.

V januári 2015 sme sa rozhodli prihlásiť program GOPASS vytvorený Pricewise pre Tatry Mountain Resorts do 3 kategórií súťaže o najlepšie vernostné programy „The Loyalty Awards“:

  1. Najlepší vernostný program roka v sektore cestovného ruchu (aerolinky, hotely, destinácie).
  2. Najlepšie Customer Relationship Management (CRM) vo vernostnom programe
  3. Najlepší vernostný program v strednej a východnej Európe

Potešilo nás, že v apríli 2015 sme boli spolu s ostatnými súťažiacimi vybraní ako finalisti všetkých troch kategórií cien, o ktoré sme sa uchádzali. „The Loyalty Awards“ je každoročné podujatie, na ktorom sú ocenené najlepšie vernostné programy v EMEA regióne. Spoločnosti a ich vernostné programy sa prihlasujú do súťaže v rôznych kategóriách, čo znamená, že aj veľké značky ako Accor Hotels alebo letisko Heathrow (Londýn) sa prihlásili, rozhodli sa súťažiť a radi by vyhrali jednu z cien.

Po niekoľkých rokoch intenzívnej práce sa program GOPASS rozšíril medzi lyžiarmi. Po pozitívnych ohlasoch od členov programu sme sa rozhodli, že nastal čas konfrontovať prácu na programe GOPASS s celosvetovo uznávanou skupinou expertov z vernostného priemyslu a súťažiť s veľkými značkami a ich vernostnými programami. V roku 2015 nájdete medzi finalistami okrem programu GOPASS tieto spoločnosti a vernostné programy:

  • Avios program – Vernostný program leteckých spoločností British Airways a Iberia
  • Le Club Accor Hotels – Jedna z najväčších sietí hotelov a líder trhu v Európe manažujúci značky ako Sofitel, Novotel alebo Ibis
  • Heathrow Rewards – Jedno z najdôležitejších letísk ponúka svojim cestujúcim praktické odmeny
  • Club Carlson - Carlson Residor Group je jedna z najväčších hotelových sietí, celosvetovo manažujúca značky ako Radisson alebo Park Plaza
  • Nectar - Najväčšia vernostná schéma v Británii
  • Payback – Najväčšia vernostná schéma v Nemecku
  • IKEA Family – Tento úspešný program sa postupne rozširuje na nové trhy
  • Dansk Supermarked – Najväčšia dánska obchodná sieť manažujúca značky ako Føtex, Bilka, Netto og Salling
  • Heineken UK – Úspešný trade-on program v Británii
  • COOP Switzerland – Úspešné zavedenie inovatívneho krátkodobého vernostného programu v najväčšej švajčiarskej obchodnej sieti
  • Subcard by Subway – Tento populárny program expanduje do nových krajín
  • Eurostar International – Jedinečný program pre pravidelných cestujúcich, ktorý spôsobuje, že cestujúci si vyberajú ako formu presunu medzi Parížom a Londýnom radšej vlak ako lietadlo

Toto je výber z finalistov a víťazov z minulých rokov: SAS Scandinavian Airlines, Albert Heijn (dôležitý obchodný reťazec v Holandsku), Sainsbury’s, BP, Hilton HHonors, Barclaycard, Boots, REWE, Virgin Atlantic, Royal Bank of Scotland, COOP Sweden, Baltic Miles, KLM.

NAJLEPŠÍ VERNOSTNÝ PROGRAM V SEKTORE CESTOVNÉHO RUCHU

Toto je dôležitá kategória. Tradične prvé vernostné programy vznikali v dvoch odvetviach: retail (supermarkety) a v cestovnom ruchu (aerolinky). Odvetvie cestovného ruchu má bohatú históriu vernostných programov. V minulosti bolo ocenenie v tejto kategórii udelené napríklad Executive Club od British Airways. Tento rok bude GOPASS súťažiť okrem iných aj s Le Club Accor Hotels, vernostným programom jednej z najväčších hotelových sietí sveta.

NAJLEPŠÍ CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) VO VERNOSTNOM PROGRAME

Toto je dôležitá kategória, pretože reprezentuje to, ako sa daný program využíva na priamu marketingovú komunikáciu. Ľudia, ktorí pracujú s vernostnými programami vedia, že dobrý program funguje iba ak realizujete priamu marketingovú komunikáciu. Pricewise stojí za priamym marketingom programu GOPASS. O túto cenu budeme súťažiť napríklad s Carlson Residor Group, jednou z najväčších hotelových sietí alebo napríklad aj s letiskom Heathrow.

GOPASS reprezentuje jeden z najzaujímavejších projektov, na akých sa Pricewise podieľa. Nemyslíme si, že program je dokonalý a pokorne načúvame ohlasom od našich zákazníkov – každý lyžiar alebo držiteľ GOPASS karty je ten najdôležitejší člen. Toto je dôvod, prečo v tomto období spolupracujeme s TMR GOPASS tímom na v poradí už 4. generácii programu GOPASS a v rukáve máme pripravené veľké nápady. Fakt, že GOPASS sa neustále vylepšuje, je dôvodom, prečo sa teraz nachádza v spoločnosti tých najlepších vernostných programov. Dobrý vernostný program nie je nikdy dokonalý.

Viac o programe GOPASS si môžete prečítať v prípadovej štúdii.

Držte nám palce a sledujte nás na twitteri: https://twitter.com/price_wise.

Budeme postovať aktuálne tweety priamo z ceremónie, večer 9. júna.

Milan Schnorrer

Autor je partner a zakladateľ Pricewise

Špecializuje sa na priamu marketingovú komunikáciu a analýzu zákazníckych dát. Viac informácií o autorovi

Bratislavská pobočka

Ružová dolina 8, 821 09, Bratislava Slovenská Republika +421 905 937 773 office@pricewise.sk

Pražská pobočka

U Hadovky 564/3, 160 00, Praha 6 Česká Republika +420 731 618 725 office@pricewise.cz

DPO

Zodpovedná osoba Mgr. Alžbeta Krejčiová +421 915 916 331 alzbeta.krejciova@pricewise.sk