O tom, ako Curaprox získal 100,000+ registrovaných zákazníkov Za necelý rok

Curaprox je svetovým odborníkom na zubnú hygienu, ktorý už od roku 1973 prináša na trh kvalitné produkty, poznatky a tréning v oblasti ústnej hygieny. Slovenská pobočka Curaden sa rozhodla spoznať svojich zákazníkov a priniesť im väčší komfort. Ako prostriedok si na to vybrali vernostný program, ktorý sme spolu s nimi vytvorili a testovali.

Zadanie:

  • Posilniť pozíciu značky, ktorá sa stará o zubnú hygienu svojich zákazníkov
  • Zvýšenie tržieb z predaja medzizubných kefiek, zubných kefiek a zubných pást

Náhľad:

  • Väčšina predaja sa uskutoční na Smile Shopoch – kioskoch rozmiestnených v nákupných centrách
  • Značka nemá informácie, kto nakupuje a aké je demografické zloženie zákazníkov
  • Značka nedokáže priamo komunikovať so zákazníkom
  • Značka nedokáže priradiť konkrétny nákup konkrétnej osobe

"Stávalo sa nám, že sme posielali newsletter o tom, ako čistiť zuby deťom aj ľuďom, ktorí deti nemajú. Cielený, a teda relevantný marketing znamená aj väčší komfort zákazníka."

- Lucia Pašková Managing director CURADEN Slovakia

Riešenie:

NAVRHLI SME VERNOSTNÝ PROGRAM ZUBNÁ KARTA

  • Zákazníci sa do programu registrujú offline na Smile Shoppoch, alebo online cez www.zubnakarta.sk
  • Súčasťou registrácie je určenie dátumu preventívnej prehliadky a náučné video o správnom čistení zubov
  • Po zhliadnutí videa so svojimi deťmi dostane pre ne zákazník darček priamo v Smile Shope Curaprox
  • Za dokončenie registrácie sú zákazníci odmenení zľavami na produkty Curaprox

PROGRAM SME TESTOVALI V TERÉNE

"Celý biznis model sme si prešli spolu s Pricewise. Museli spoznať, ako funguje zubná ambulancia, aké je uvažovanie zubných lekárov, kedy dochádza ku kontaktu s pacientom. Museli pochopiť našu pozíciu toho, kto sa stará o ústnu hygienu svojich zákazníkov. Chalani išli priamo na kiosky, aby si vyskúšali, ako funguje predaj priamo v teréne."

- Lucia Pašková Managing director CURADEN Slovakia

POMOHLI SME PROGRAM PRESADIŤ VO ŠVAJČIARSKEJ CENTRÁLE

Po otestovaní u zákazníkov sme vytvorili architektúru produktu, vypočítali finančný potenciál programu a pomohli ho osobne presadiť vo švajčiarskej centrále Curaden pred jej vedením.

Výsledky:

  • Curaprox má po 11 mesiacoch od spustenia vernostného programu Vyše 100 000 registrovaných kontaktov
  • Zákazníci sú otvorení odovzdávať o sebe informácie, pretože získavajú starostlivosť
  • 30 000 zákazníkov má nastavenú pripomienku preventívnej prehliadky
  • Curaprox vie viac o svojich zákazníkoch a môže ich aktívne oslovovať ponukou na mieru

"Predtým sme o zákazníkovi nemali žiadne údaje, nevedeli sme koľko má rokov, z akej oblasti pochádza, nepoznali sme jeho nákupné správanie. Dnes mu vieme ponúknuť doplnkové produkty presne pre neho. Vieme ho edukovať a priamo jemu povedať, prečo je daný produkt pre neho dôležitý"

- Lucia Rabatinová Managing director CURADEN Slovakia
ZISTITE VIAC O TVORBE VERNOSTNÝCH PROGRAMOV
Máte záujem o efektívnejšie nastavenia Vašich súčasných alebo nových produktov, či služieb? Kontaktujte nás office@pricewise.sk

Bratislavská pobočka

Ružová dolina 8, 821 09, Bratislava Slovenská Republika +421 905 937 773 office@pricewise.sk

Pražská pobočka

U Hadovky 564/3, 160 00, Praha 6 Česká Republika +420 731 618 725 office@pricewise.cz

DPO

Zodpovedná osoba Mgr. Alžbeta Krejčiová +421 915 916 331 alzbeta.krejciova@pricewise.sk