Monetizácia Databázy

Data science v akcii

Máte rozsiahlu databázu? (20k + zákazníkov)
Využívate databázu dostatočne?
5 % - 10 % zvýšenie tržieb

Chcete vedieť, aký potenciál je vo vašej zákazníckej databáze?

Požiadajte nás o vytvorenie PLÁNU MONETIZÁCIE DATABÁZY

Zanalyzujeme Vaše dáta a nájdeme spôsoby, ako vygenerovať dodatočné výnosy pomocou transakčnej komunikácie a webových dát, ktoré už zhromažďujete. Spoločne navrhneme zoznam komunikačných scenárov, ktorými môžete monetizovať vašu zákaznícku databázu. Pomôžeme vám s ich implementáciou a vyhodnotením úspešnosti.

Ilustrácia: plán monetizácie databázy
Na určenie potenciálu databázy zákazníkov vytvoríme PLÁN MONETIZÁCIE DATABÁZY
Illustration Arrow
Database Monetisation Plan
MÁTE ZÁUJEM? KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME. OFFICE@PRICEWISE.SK

Naše služby

  • Automatizácia komunikácie na základe dát
  • Personalizácia komunikácie na základe dát
  • Segmentácia riadená dátami
  • Predikčné algoritmy
Our services #use your data
Gears

AUTOMATIZÁCIA komunikácie založenej na dátach

Komunikačné stratégie, ktoré stačí nastaviť len raz a potom sú automaticky dodávané každému zákazníkovi v optimálny čas na základe triggerov zachytených v dátach. Zákazníci to majú radi, pretože ich v pravý čas kontaktujeme relevantnou správou.

Ilustrácia: Zložitý automatizačný scenár, využívajúci rôzne dátové triggery. Database Monetisation Plan
MÁTE ZÁUJEM? KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME. OFFICE@PRICEWISE.SK
People

PERSONALIZÁCIA komunikácie založenej na dátach

Vďaka automatizácii môžu vaše správy osloviť zákazníkov v správny čas spôsobom, ktorý je pre nich najrelevantnejší. Využívajte o zákazníkovi viac informácií než iba dátum narodenia. Použite pri komunikácii jeho zakúpené produkty, aktuálny zostatok vernostných bodov, predošlú aktivitu na webstránke alebo odporúčajte produkty do ďalšieho nákupu.

Personalisation for mothers

Príklad: PERSONALIZÁCIA komunikácie založenej na dátach

  • Oslovenie menom matky aj dieťaťa
  • Obsah personalizovaný presne na vek dieťaťa resp. týždeň tehotenstva (rady, odporúčania)
  • Ponuka produktov na mieru potrebám každého zákazníka na základe veku dieťaťa
  • Informácia o útrate potrebnej na získanie ďalších zliav
MÁTE ZÁUJEM? KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME. OFFICE@PRICEWISE.SK
Gears

SEGMENTÁCIA založená na dátach

Identifikácia podobných vzorcov správania medzi zákazníkmi a prispôsobenie komunikačnej stratégie tak, aby vyhovovala rôznych klastrom a zameriavala sa na segmenty s najväčším potenciálom. Nevytvárajte abstraktné marketingové psychografické segmentácie, ale akčné mikrosegmenty založené na transakčných dátach. Môžeme pre vás vytvoriť podrobnú štruktúru mikrosegmentov:

Obrázok: Mapa relevantných mikrosegmentov vrátane KPI Segmentation
MÁTE ZÁUJEM? KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME. OFFICE@PRICEWISE.SK
Lab
Predikujte budúcnosť a zarábajte!

PREDIKTÍVNE ALGORITMY

Predpoveď správania zákazníkov vám môže priniesť peniaze.
Poznáte deň a čas najbližšej návštevy vašich zákazníkov?

Nie? O veľa prichádzate. Zaslanie správy zákazníkovi krátko pred jeho návštevou môže ovplyvniť jeho správanie. Odoslať správu zákazníkov po tom, čo opustil obchod, je už neskoro.

Pomôžeme vám byť o krok vpred.

Ďalšia úroveň poznania zákazníckej databázy je predpoveď ich správania a schopnosť konať rýchlejšie, než dôjde ku kritickým udalostiam (napr. nákup, návšteva webstránky, odhlásenie sa z komunikácie, churn). Pomôžeme vám pripraviť stratégie, ktoré maximalizujú potenciál budúceho alebo tlmia účinok negatívnych udalostí.

Po zoznámení sa s vašou zákazníckou bázou vám odporučíme udalosti, ktorých predpovedanie má najväčší potenciál. Potom využijeme naše matematické a data-science skúsenosti, aby sme vytvorili čo najpresnejšiu predpoveď a implementovali ju tak, aby sa automaticky aktualizovala.

Typické predikčné algoritmy, ktoré pre klientov navrhujeme:
  • Predikcia najbližšej návštevy
  • Next-best offer
  • Algoritmy na akciové ponuky
  • Algoritmy preferencií produktov
  • Algoritmy stanovenia cien
Ilustračný príklad:
Predikcia času medzi návštevami
Prediction illustration
Na základe toho predikujeme dátum najbližšej návštevy zákazníka
Pravdepodobnosť návštevy
Prediction illustration
Identifikujeme skupiny lyžiarov na základe podobnosti časov jázd
Prediction illustration
MÁTE ZÁUJEM? KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME. OFFICE@PRICEWISE.SK
Quote
NEJDE LEN O ZARÁBANIE PEŇAZÍ, ALE AJ O POSKYTOVANIE LEPŠÍCH SLUŽIEB
Quote
Používať data-driven prístup znamená byť omnoho relevantnejším pre zákazníkov. Kontaktovanie zákazníkov v správny čas pomocou personalizovanej správy a predikcie jeho správania rýchlo zvyšuje spokojnosť zákazníkov.
People

ČISTENIE A INTEGRÁCIA DÁT

Máte neporiadok v dátach? Máte niekoľko rôznych dátových zdrojov a nemáte kapacitu na ich zjednotenie do jedného systému? Trávi váš tím príliš veľa času riešením základných analytických problémov? Využite naše služby čistenia dát a integrácie dát na vytvorenie funkčnej dátovej štruktúry, ktorú budete môcť efektívne používať.

MÁTE ZÁUJEM? KONTAKTUJTE NÁS, RADI VÁM POMÔŽEME. OFFICE@PRICEWISE.SK

Bratislavská pobočka

Ružová dolina 8, 821 09, Bratislava Slovenská Republika +421 905 937 773 office@pricewise.sk

Pražská pobočka

Na Perštýně 342/1, 110 00, Praha Česká Republika +420 731 618 725 office@pricewise.cz

DPO

Zodpovedná osoba Mgr. Alžbeta Krejčiová +421 915 916 331 alzbeta.krejciova@pricewise.sk