Account manager
- Lokalita: Bratislava
- Pracovný pomer: Full time (TPP/živnosť)
- Nástup: Február 2019
- Odmena: 1300€ brutto (presnejšie na pohovore)
Hľadáme account manažéra, ktorý:
- má organizačné schopnosti a zvláda time manažment
- po slovensky komunikuje gramaticky aj štylisticky bezchybne
- vie čítať medzi riadkami a empaticky odhadnúť potreby klienta
- pozná a uplatňuje etiketu v komunikácii
- vie profesionálne vystupovať
- je dôsledný a má zmysel pre detail
- dokáže analyticky chápať súvislosti
- má 1-3 roky skúseností na podobnej pozícii
- ovláda angličtinu, čeština výhodou
- sa drží hesla „náš zákazník – náš pán“, ale občas nemá problém povedať „nie“
Náplň práce:
- komunikácia s klientmi, grafikmi, interným tímom a dodávateľmi
- zabezpečovanie plynulého chodu a koordinácia projektov direct marketingových kampaní
- práca v tíme pri strategickom plánovaní kampaní
- dohliadanie na poriadok v projektoch
- manažovanie interného tímu aj klienta
Benefity:
- malá spoločnosť pracujúca pre veľkých hráčov na slovenskom trhu, ale aj v zahraničí
- práca v tíme skúsených ľudí – všetci v Pricewise patria k špičke vo svojom obore s dlhoročnými skúsenosťami a praxou, či už na Slovensku alebo v zahraničí, čo zároveň platí aj o našich klientoch
- zaujímavé spektrum klientov s rôznorodým záberom podnikania a špecifickými biznis potrebami
- neformálne prostredie a skvelý kolektív ľudí okolo seba
Office manager a HR Specialist
- Lokalita: Bratislava
- Pracovný pomer: Full time (TPP/živnosť)
- Nástup: Február 2019
- Odmena: 1100 € brutto (presnejšie na pohovore)
Hľadáme office manažéra a HR špecialistu v jednej osobe, ktorá:
- má organizačné schopnosti a zvláda time manažment
- po slovensky komunikuje gramaticky bezchybne
- je komunikatívna a schopná samostatne pracovať
- je precízna, dôsledná a má zmysel pre detail
- má ročnú prax na podobnej pozícii
- ovláda angličtinu na komunikačnej úrovni slovom aj písmom
- má základné administratívne zručnosti a skúsenosti
Náplň práce:
- starostlivosť o bezproblémový chod kancelárie, celej firmy a potrieb jej zamestnancov
- komunikácia s účtovnou firmou, príprava podkladov pre vystavovanie faktúr, administrácia prijatých faktúr a príprava podkladov pre finančný reporting
- komplexná koordinácia náborového a výberového procesu nových zamestnancov
- starostlivosť o administratívu nových a už existujúcich zamestnancov
- organizácia teambuildingov, pricingových kurzov a iných eventov
- príprava promo aktivít, marketingových materiálov a ponúk pre nových klientov
- príprava zmlúv, objednávok pre klientov a projekty a starostlivosť o kompletnú administratívu pre každého klienta
- plánovanie business tripov, zabezpečenie kompletnej logistiky pre zamestnancov
Benefity:
- malá spoločnosť pracujúca pre veľkých hráčov na slovenskom trhu, ale aj v zahraničí
- práca v tíme skúsených ľudí – všetci v Pricewise patria k špičke vo svojom obore s dlhoročnými skúsenosťami a praxou, či už na Slovensku alebo v zahraničí, čo zároveň platí aj o našich klientoch
- zaujímavé spektrum klientov s rôznorodým záberom podnikania a špecifickými biznis potrebami
- neformálne prostredie a skvelý kolektív ľudí okolo seba
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu o niektorú z pozícií, pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku na miroslava.kolkovicova@pricewise.sk
Tešíme sa na Vás!
Odoslaním životopisu súhlasíte so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov spoločnosťou Pricewise, s.r.o. Viac informácií o zásadách so spracovaním osobných údajov.
O firme Pricewise:
Robíme vernostné programy, direct marketing a pricing (cenotvorbu), všetky podložené sofistikovanou analytikou zákazníckych dát. Našim cieľom je dodať klientovi zmysluplnú marketingovú inováciu, ktorá preukázateľne zvýši jeho výnos a zisk.