Výhodami musíte v zákazníkoch prebudiť pozitívne emócie

Kombinácia cieleného personalizovaného direct marketingu s vernostným programom prináša zákazníkom výhody, ktoré v nich prebúdzajú uveriteľné emócie, zjednodušujú im život a ponúkajú atraktívne finančné stimuly meniace správanie zákazníkov.

CIEĽ PROJEKTU:

  • Zvýšenie počtu zákazníkov registrovaných do vernostného programu

  • Zvýšenie počtu nákupov na základe pôsobenia na emócie

  • Poskytnutie rád a tipov prostredníctvom newsletterov

Riešenie:

  • Konzultácie s odborníkmi pri tvorbe obsahu newsletterov

  • Spustenie načasovanej personalizovanej e-mailovej komunikácie s mamičkami a budúcimi mamičkami

  • Poskytovanie nadštandardných výhod pre pravidelných zákazníkov

Výsledky:

  • Až 9 z 10 zákazníkov prejavilo pri registrácii záujem o zasielanie direct mailu

  • V porovnaní s predchádzajúcim vernostným programom nárast open rate o viac ako polovicu, nárast klikaností kampaní 7-násobne

  • Konverzia do nákupu do 1 týždňa až 8 - 10 %

  • Open rate kampaní neklesá pod 33 %

9 z 10 zákazníkov prejavilo pri registrácii záujem o zasielanie direct marketingových kampaní
o viac ako 1/2 sa zvýšil open rate v porovnaní s predchádzajúcim vernostným programom
7x sa zvýšila klikanosť kampaní v porovnaní s predchádzajúcim vernostným programom
  • Unikátna inteligencia odosielania newsletterov

  • Opakujúce sa nákupy spôsobené vyvolaním emócií v zákazníkoch

  • Osobné údaje spracované s pozitívnym zámerom zlepšovania služieb

  • Vysoké konverzie do nákupov vďaka atraktívnej odmenovej schéme

ukážka newslettra

Newsletter s príjemnou detskou grafikou poskytuje mamičkám nielen hodnotné informácie a rady v oblasti starostlivosti o ich dieťa, ale zároveň motivuje mamičky k nákupu prostredníctvom zľavových kupónov viažucich sa na aktuálne potreby zákazníčky.

Postupnými nákupmi sa zákazníčka približuje k odmene, ktorá je znázornená graficky - vyfarbujúcimi sa medvedíkmi.

V prípade dosiahnutia odmeny získava zákazníčka zľavový kupón, ktorý nájde pri prihlásení aj vo svojom profile.

Vybudujte si u zákazníkov dôveru voči vernostnému programu.

Funkčné vernostné programy sú oveľa viac než zľavy a karty. Musia zákazníkom prinášať výhody, ktoré v nich prebudia uveriteľné emócie pracujúce v prospech produktu, musia zjednodušovať ich život a ponúkať atraktívne finančné stimuly meniace správanie zákazníkov.

Newslettery nadväzujúce na emócie mamičiek umocňujú ich vzťah k programu - dôkazom sú opakujúce sa nákupy. Zákazníčky sa neobávajú o svoje osobné údaje, lebo majú možnosť vidieť, že boli získané s pozitívnym zámerom zlepšiť služby pre ne.

V neposlednom rade konverzie do nákupov zvyšuje aj atraktívna odmenová schéma.

Bratislavská pobočka

Ružová dolina 8, 821 09, Bratislava Slovenská Republika +421 905 937 773 office@pricewise.sk

Pražská pobočka

U Hadovky 564/3, 160 00, Praha 6 Česká Republika +420 731 618 725 office@pricewise.cz

DPO

Zodpovedná osoba Mgr. Alžbeta Krejčiová +421 915 916 331 alzbeta.krejciova@pricewise.sk